Faktury VAT:
Jeżeli za zakupiony towar ma być wystawiona faktura VAT, prosimy o wysłanie mailem lub pocztą priorytetową jednorazowego upoważnienia do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy (upoważnienie jest ważne z pieczatką i podpisem). W chwili otrzymania upoważnienia wystawimy i wyślemy fakturę.
Zamówienia:
Oferujemy Państwu sprzedaż wysyłkową towaru z aktualnej oferty naszego sklepu. Zamówienia można składać na dwa sposoby:
• poprzez koszyk sklepu internetowego- w chwili skorzystania z koszyka naszego sklepu internetowego otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zarejestrowania zamówienia w naszym systemie. Wiadomość będzie zawierała datę oraz czas rejestracji, a także unikalny numer zamówienia, który będzie pomocny w realizacji transakcji.
Potwierdzenie zamówienia:
• Każde złożone zamówienie jest potwierdzane telefonicznie - przez naszego pracownika.
• Prosimy zwrócić szczególna uwagę na prawidłowe wypełnienie danych adresowych.
Czas realizacji: Zamówienia jest uzależniony od dostępności towaru w naszym magazynie oraz czasu dostarczenia przesyłki. Wynosi on od 1 do 3 dni. Jeśli złożysz zamówienie, a my posiadamy towar na magazynie oraz potwierdzimy zamówienie do godziny 13-tej, towar otrzymasz następnego dnia roboczego. W przypadku dni świątecznych oraz wolnych od pracy termin realizacji może ulec wydłużeniu. Przesyłki dostarczamy w dni robocze. W chwili, kiedy nie jesteśmy w stanie zrealizować Twojego zamówienia w określonym terminie lub w przypadku zamówień specjalnych nasz pracownik ustali termin dostawy indywidualnie. Za opóźnienia w dostawie wynikających z winy firm kurierskich, firma nie ponosi odpowiedzialności.
Formy płatności:
• Przelew - wystawiamy fakturę pro forma i czekamy na przelew od klienta na nasze konto: 94 1140 2004 0000 3302 5127 2368
• Pobranie – kurier dostarczający przesyłkę odbiera od Państwa gotówkę
Dostawa:
Towar dostarczamy firma kurierską (przy potwierdzeniu zamówienia podajemy kwotę opłaty za transport oraz nazwę firmy kurierskiej). W chwili odbioru przesyłki odbiorca powinien sprawdzić czy opakowanie jest oryginalnie zapakowane. Paczka musi być oklejona taśmami firmowymi, które nie mogą nosić slajdów uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, należy spisać w obecności kuriera protokół odbioru (reklamacji). Po odbiorze należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem oraz czy towary nie noszą śladów uszkodzenia. W razie stwierdzenia nieprawidłowości należy spisać protokół, na którym musi podpisać się kurier niezwłocznie skontaktować się z nasza firma. Protokół odbioru spisany w obecności kuriera jest jedyna podstawa do uznania ewentualnych reklamacji.
Sugerujemy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki przy kurierze, nawet, jeśli nie nosi ona widocznych śladów uszkodzeń.
Ceny podane w sklepie sa cenami brutto.
Reklamacjia / Zwroty
Jeśli jesteś konsumentem, a otrzymany
towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić bez podania
przyczyny, w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.
Zrezygnować
możesz zarówno z całego zamówienia, jak i tylko z jego części.
W tym celu wypełnij formularz odstąpienia od umowy i wyślij go do nas
mailowo, faksem lub listownie. Dla zachowania terminu wystarczy,
jeśli przed jego upływem, wyślesz do nas oświadczenie o odstąpieniu.
Od tego czasu
masz 14 dni na dostarczenie do nas sprzętu, a my zwrócimy Ci należną
kwotę. Jeśli rezygnujesz z całego zamówienia, zwrot obejmuje wartość
towaru wraz z przesyłką, jeśli zaś z jednego z zakupionych sprzętów –
wartość tego towaru. Zwrot zostanie dokonany w formie płatności,
jaką dokonałeś zakupu, a jeśli zakup dokonany był za pobraniem,
oferujemy bezpieczną i wygodną formę zwrotu – należność przelejemy
na Twoje konto bankowe. W tym celu podaj nam dane niezbędne do wykonania
przelewu. Koszt transportu zwrotu towaru ponosi klient sklepu pol-gastro.pl.
W przypadku
gdy wykryjesz uszkodzenie powstałe podczas transportu, wadę towaru
lub jego usterkę – niezwłocznie skontaktuj się z nami (najlepiej drogą
mailową) i dokładnie je opisz. Przekazane przez Ciebie informacje
pozwolą nam ustalić najlepszy sposób postępowania – możemy dosłać
brakujące elementy, wymienić sprzęt na nowy lub powierzyć naprawę
sprzętu serwisowi.
Reklamacje uwzględniamy na podstawie dowodu zakupu
– faktury lub paragonu. Każde zgłoszenie reklamacyjne rozpatrujemy
w terminie 14 dni, a o jego wyniku możemy Cię poinformować w dogodny
dla Ciebie sposób – listownie lub mailowo.
Reklamcjie nalezy złozyc mailowo na pol-gastro@pol-gastro.pl lub kurierem listem na adres sklepu.
Pol-gastro.pl
Greg-pol hurt
Nip: 9521839796
Regon: 14130089
Dodatkowe informacjie:
"Dane osobowe umieszczone w bazie danych Sklepu są przetwarzane wyłącznie dla
jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom, poza
przewoźnikiem, który dostarcza zamówione produkty Klientowi. Dane te są
gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do
nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia
1997 r. o ochronie danych osobowych. Klient ma prawo wglądu do swoich danych,
do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania lub ich
usunięcia."